72 نکته که درباره ی جایتین باید دونست
نوشته شده توسط : pegah

 

ماجرای جالب خوانندگی جاستین از زبان خودش:

کلا” به آواز و خوانندگی علاقه ی زیادی داشتم و در یک مسابقه ی خوانندگی محلی شرکت کردم و مادرم هم از خوندنم فیلم میگرفت و در سایت یوتوب میگذاشت – بیشتر آهنگای آشر و کریس براون رو میخوندم … تا اینکه مادرم متوجه شد خیلی بیننده های ویدئو هام زیاد شده ، تصمیم گرفت بازم ویدئو بگیره و توی یوتوب منتشر کنه تا اینکه اسکوتر براون Scooter braun متوجه شد و رفت به usher معرفیم کرد.

آشر خوندنم رو دید خوشش اومد و من رو به لس آنجلس برد تا برای مدیر یکی از شرکت هایی که خواننده ها باهاشون قرار داد بستن بخونم و این اتفاقات ۷ ماه بیشتر طول نکشید و به رویاهای بزرگ خودم دست یافتم

اولین بار که اسکوتر اومد دنبال من که بریم آتلانتا (۱۳ سالش بوده) و منو ببره پیش آشر – آشر داشت ماشینشو پارک میکرد و اولین بارم بود که یه سفر خارج از کشور میکردم … منم که آشر دیدم بهش گفتم: سلام آشر من عاشق آهنگاتم میخوای یکیشون رو برات بخونم ؟! آشر گفت: نه رفیق کوچولو بیا تو بیرون سرده

الان هم جاستین و آشر باهم دوستن و جاستین میگه من همیشه اذیتش میکنم میگم یادته روز اول چطوری منو ضایع کردی ؟!

اولین آهنگش One time بوده بعدشم First dance بعدشم down to earth و bigger

جاستین بیبر: من میخوام به همه بگم که شما میتونی هر کاری رو بکنین اگه ذهنتون بزارید براش (توهم و تصور و باور) – ما اصلا خانواده ی پولداری نبودیم و من خیلی معمولی بزرگ شدم … من چیزهایی رو که بقیه ی بچه ها داشتنو نداشتم و فکر کنم باعث شده که الان انسان قوی تری باشم و میخوام برم کالج و شخص بهتری بشم   

 

 

1-داغترین ستاره در سال 2009 شناخته شد.

2یکی از 10 ستاره در یوتویوپ است.

3نام اصلی او justin drew bieber است.

4-متولد اول مارس ساله 1994 است(15 سالشه).

5-رنگ مورد علاقش ابیه.

6-بنفش زیاد میپوشه.

7-غذای مورد علاقش اسپاگتیه.

8-به زبان فرانسه تسلط داره.

9-بت جاستینWayne Gretzky است.

10-عدد مورد علاقش 6 است.

11-برند تجاری کفش مورد علاقش supra ست.

12-او به پدربزرگ ومادربزرگش علاقه ی شدیدی دارد و با انان زندگی میکند.

13-بزرگترین ارزوی او پرواز کردن است.

14-در عرض 15 دقیقه صبح ها اماده می شود.

15-اولین خاطره ای که به یاد دارد ریختن اسپاگتی رو تی-شرتش است.

16-تیم مورد علاقش در بسکتبال Cleveland Cavaliers است.

down to earth17- اهنگ مورد علاقش است که خودش نوشته.

18-اسمه سگشم سام است.

19-عاشقه اب پرتقاله.

20-خواهرش اسمش jazmyn و برادرش jaxon.

21-او میتواند ترومیت .گیتار.پیانو.درامز.بنوازد.

22-تا عدد 10 به المانی بلده بشماره(چه مهم)

23-بهترین دوستاش( Ryan butler, Chaz Somers and, Christian Beadles )هستند.

24-اسمه مامانش pattie است.

25-پاش روی صحنه هنگام اجرای موسیقی شکست.

26-او در کانادا بزرگ شده.

27-بسکتبال.هاکی.فوتبالو دوست داره.

28-عاشقه تیمه هورتونه.

29-اولین سی دی اش 15 نوامبر 2009 بیرون امد.

30-نام پدرش جرمیه.

31-اسم مستعارش j-beebs

32-او بیشتر از 10.000.000 در یوتویوپ داشته.

33-در حال حاضر در اتلانتا و جورجیا زندگی می کند.

34-از 2سالگی شروع به نواختن کرد.

35-بیشترین البوم هاش در اتلانتا به ضبط رسیده.

36-پدر جاستین گیتار مینوازد و مادرش هم اواز می خواند.

37-جاتین میگه اهنگ one time رو برای دختر خاصی نخونده واسه ی همه ی دخترا خونده

 




:: بازدید از این مطلب : 638
|
امتیاز مطلب : 89
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ویروس چت در تاریخ : 1392/10/8/7 - - گفته است :
دوست عزیز با سلام
خواستم بگم که این چت روم ما هست
اگر صلاح دونستی چت روم ما رو لینک کن
و به چت روممون سر بزن
ممنون
مدیر ویروس چت..

/weblog/file/img/m.jpg
matin در تاریخ : 1389/11/16/6 - - گفته است :
با سلام وبلاگت عالی بود مطالب خیلی مطنوع بودند به وبلاگ من هم بیا و یک نظر بده مرسی.متین

www.alt20.loxblog.com

/commenting/avatars/avatar14.jpg
دیاکو در تاریخ : 1389/11/7/4 - - گفته است :
سلام دوست من http://www.loxblog.ir/images/smilies/smile%20(3).gif

من شما را لینک کردم

یه سری به وبلاکم بزنhttp://www.loxblog.ir/images/smilies/smihttp://www.lox blog.ir/images/smilies/smile%20(14).gifle%20(1).gif


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: